|Anasayfa Planlar İndeks Grafik Kayıt Panel

Sade!Stil Geri!Stil
˙·iTEC Eğitim Planı ve Blog Paylaşımı ˙.˙
Hazırlayan: ~ Eğitimci ümit gazi uçaş ·:˙·.| |_Plan Bloğu

Plan Adı: Kodlama eğitimi

Alan: Sayısal _ Sözel _ Dil _ _ _ _ _ _ Kodlama

Senaryo: Öğrencilere.İçerik.Oluşturtma_ _ İşbirlikçi.Ö. _ Kişiselleştirilmiş.Ö_ _ Kişisel.Ö_ _ Okullar.Arası.İşbirliğiyle.Ö_ _ _ Sınıfı.Flip.Tersyüz.Yapma_ _ Oyun.Temelli.Ö_

Yaş grb. : _ 6-9 _ _ _

~ Neler Öğreneceğiz ~
Bilişim teknolojilerinin temeli olan kodlamanın ne demek olduğunu,nasıl başlanabileceğini,programcılığın belli başlı konularını (koşul,döngüler,hata ayıklama,vb.) tanıma,kendi oyununu,hikayesini tasarlama ve programlamayı öğreneceğiz.


~ Hayal Et ~
Angry birds oyunu oynatılır.Oyunla ilgili konuşulur.Bildikleri,oynadıkları farklı oyunlar sorulur.Bu oyunların nasıl oynandıkları konusunda beyin fırtınası yapılarak paylaşılır.


~ Keşfet ~
Team-up ile takımlar oluşturur.Microsoft,google,facebook gibi firmaların kurucularının programcılığına nasıl başladıklarını anlattıkları videoların izlenmesi,üzerine konuşulması.


~ Haritala ~
Elde ettiği verileri kullanarak,duyduğu ve öğrendiği kavramlarla ilgili zihin haritası oluşturur.Popplet,text2mind gibi araçları kullanarak haritasını oluşturur.


~ İşbirliği Yap ~
Code.org sitesinde öğretmen hesabı açılır.Öğrencilere bölüm oluşturularak kursa girişleri sağlanır.Avrupa Kdolama Haftasına ve Hour Of Code etkinliğine kayıt yapılır.


~ Yap ~
Öğrenciler seviyelerine uygun kursa başlarlar.Kurs bitiminde "Play Lab " bölümünde kendi tasarımlarını yaparlar.Kizoa,Animoto ile sunumlarını hazırlarlar.


~ Sor ~
Öğrenciler çalışmaları hakkında öğretmen ve diğer öğrencilerden,bu alanda bilgi sahibi kişilerden ve gelecekteki potansiyel kullanıcılardan sorarak geribildirim toplarlar. 


~ Tekrar Yap ~
Öğrenciler eksiklerini tamamlar.Tasarımlarını geliştirirler.


~ Göster~
Öğrenciler tasarımları sınıfta,uygulamalı olarak gösterirler.Skype bağlantısı ile diğer akranlarına tanıtırlar.Skype Classroom ile partnerlerle ortak ders yaparlar.


~ Yansıt ~
Her aşamada Teamup aracı ile yansıtmalar kaydedilir.Padlette çalışmalarını yansıtan bir duvar oluşturulur.Yapılan her çalışma sınıf bloğuna yüklenir.


~ Değerlendirme ~
Öğretmen öğrencilerin çalışmalarını her aşamada  ClassDojo kullanarak değerlendirir.Sınıf bloğunda yansıtmasını yapar.



Hazırlayan:~epatik.com üyesi eğitimci " ümit gazi uçaş ".

˙·˙.˙˙iTEC Eğitim Planı ve Blog Paylaşımı ˙·˙.˙||_ PlanOKU·:˙·˙.˙˙||_Plan Bloğu
:.·˙n°sql.·˙ ~ epatik.com